Τετάρτη, Νοεμβρίου 30, 2011

all I wanted....


Δεν ήθελα να ‘μαι δικιά σου, να σου ανήκω «για πάντα»…
Ήθελα απλά να είμαι εκεί για σένα…
Να θέλεις, να με αφήνεις, να μπορώ να είμαι εκεί για σένα…
Δεν ήθελα λέξεις πολλές, μεγάλες ή εντυπωσιακές…
Ήθελα λίγες κι αληθινές… όμορφες, άσχημες… δε θα με πείραζε… αρκεί να ήταν αληθινές...
Και δεν ήθελα υποσχέσεις, πάθη, μεγάλα αισθήματα και μεγάλα συναισθήματα…
Ήθελα μόνο να μπορώ να σ’ αγγίζω, να σε φιλάω, να σ’ έχω στην αγκαλιά μου και μετά να χώνομαι δικιά σου και να ξεχνάω όλα τα άλλα…
Και δεν ήθελα εξηγήσεις κι εξομολογήσεις …
Ήθελα απλά να μ’ αφήνεις να βλέπω τι νιώθεις… σε ένα βλέμμα, σε μια έκφραση, σ' ένα χαμόγελο σου… χωρίς μάσκες και γρίφους…
Δεν ήθελα να είσαι δικός μου… να μου ανήκεις…
Ήθελα απλά να μην ανήκεις ταυτόχρονα και κάπου αλλού…
Ούτε να με χρειάζεσαι, να με έχεις ανάγκη και να με θέλεις συνέχεια κοντά σου ήθελα…
Μια μικρή, πολύ μικρή γωνίτσα στην καρδιά σου ζητούσα, για να μη νιώθεις ότι τη βαραίνω… Δε θα τη βάρυνα…!
Ήθελα μόνο να είσαι δίπλα μου κι εσύ, χωρίς πήγαινε - έλα…
Να κλείνω τα μάτια και να είσαι εκεί…
Και μετά, όταν τα ανοίγω να σε βλέπω πάλι εκεί…
Ήθελα αλήθειες… μόνο αλήθειες…
Ήθελα λιγότερα -πολύ λιγότερα- απ’ όσα δεν τόλμησες καν να φανταστείς ποτέ σου…


6 σχόλια:

  1. Πάντα όλοι ψάχνουμε τις ευθύνες μας και βρίσκουμε αρκετές αλλά ξεχνάμε κάτι το βασικό,το γεγονός ότι ο άλλος δεν θέλει ίσως το ίδιο με εμάς!!Και εκεί απλά πρέπει να το πάρουμε απόφαση!!

    Πολύ ωραίο το ιστολόγιο σου!!Σε προσκαλώ και στο δικό μου!!

    http://parembassi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)
    γεια σου ρασκόλνικοφ... ναι, θα συμφωνήσω... Συνηθώς ο άλλος δε θέλει αυτό που θέλουμε κι εμείς... από οποιαδήποτε πλευρά και να το δεις.. αλλιώς θα είμασταν όλοι ίδιοι γιατί θα θέλαμε τα ίδια... ;)

    σε ευχαριστώ. :) θα σε επισκεφτώ :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφο!
    Μη ρίχνεις όμως όλες τις ευθύνες πάνω σου και μη στενοχωριέσαι δεν είναι όλα εναντίον σου.
    Θα ρθει μια μέρα που θα νιώσεις καλύτερα,έτσι δεν είναι; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποια*. :)! σωστά, θα 'ρθει αυτή η μέρα. :)! και μάλιστα ευελπιστώ σύντομα :)

    thnx <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή