Κυριακή, Νοεμβρίου 20, 2011

.. at the appropriate time...

Αν περιμένεις την κατάλληλη στιγμή για να κάνεις κάτι.. δε θα το κάνεις ποτέ.. ;) Ακόμη κι όταν νιώθεις πως ήρθε η στιγμή που περίμενες, πάντα, κάτι μικρό στο πίσω μέρος του μυαλού σου θα σου ψιθυρίζει ‘περίμενε, ίσως στο μέλλον υπάρξει μια λίγο πιο κατάλληλη για να πεις ή να κάνεις το τάδε’…

Κι αν δεν είσαι αρκετά τολμηρός ή αν δεν έχεις κουραστεί να περιμένεις αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή , θα κάθεσαι να περιμένεις εκείνη την λίγο πιο… κατάλληλη… την λίγο πιο σωστή… η οποία όμως δε θα έρχεται ποτέ…

Μέχρι να κουραστείς θα ψάχνεις συνέχεια… μέχρι να εξαντληθείς… μέχρι τότε…

Γιατί όταν κουράζεσαι να ψάχνεις είναι που μαθαίνεις να βρίσκεις…

Γιατί τελικά δεν υπάρχουν κατάλληλες στιγμές… υπάρχουν απλά τολμηροί άνθρωποι που εκμεταλλεύονται την κάθε στιγμή… ;)!




5 σχόλια:

  1. Πολυ σωστα τα λες! Εχω μετανιωσει πολλες φορες οταν συγκρατηθηκα απο δικες μου ανασφαλιες, η απο συμβουλες των αλλων, απ' το να κανω κατι που ηθελα. The time is right when you decide you want to do something--that something won't change, so why wait for some better future time, when you can have that happiness right away? Ετσι το βλεπω εγω...Μηπως συνδεεται με την προηγουμενη σου αναρτηση αυτο το κειμενο? ;) Ειπες τις λεξεις που τοσο πολυ φοβοσουν? Εγω μπορει να εχασα ευκαιριες απο βλακειες δικες μου (οπως θα διαπιστωσες απ'το μπλογκ μου), αλλα σε γενικες γραμμες οσο αφορα καποιες ενστικτωδης κινησεις -- οταν μεσα σε μια συγκεκριμενη στιγμη ενιωθα την αναγκη να πω κατι, να κανω κατι, να δειξω κατι--δεν αφηνα τους αλλους η τον εαυτο μου να μπλεχτει στα διχτυα της ανασφαλειας. Οι τολμηροι συνηθως κερδιζουν, ετσι μου φαινεται. Φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπη μουυυ..<3
    η ζωη συγχωρει τουσ πολυ τολμηρουσ, τουσ τρελουσ, και τισ αξιεσ!
    Κειμενο που με εβαλε σε σκεψεισ...και που με κανει να παρω αποφασεισ! Σ'ευχαριστω!
    Ας τολμησουμε..τι στο καλΟ? τι εχουμε να χασουμε στο κατω κατω?... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι όμορφη αναρτηση. Νομίζω έχεις δίκιο. Carpe Diem λοιπον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. SeekingLight πόσο δίκιο έχεις... ;).. ναι, διάβασα αρκετά στο μπλογκ σου ;)! όχι, δυστηχώς δεν είπα τίποτα ακόμη... ίσως γ' αυτό και η συγκεκριμένη ανάρτηση... προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να το κάνει μιας και φτάνω στη φάση που "κουράζει"... ;)

    μονοκεράακιιι μουυ, έτσι ειναι! ξανά, το κατάλληλο στιχάκι 8) <3!

    Creepy Dreamer ... :)))) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί όταν κουράζεσαι να ψάχνεις είναι που μαθαίνεις να βρίσκεις… <3

    πολύ όμορφοοο^

    ΑπάντησηΔιαγραφή